2015. június 14., vasárnap

5.rész

Lennon Morris


A barátságos mosoly mégsem volt, olyan barátságos, mikor rájöttem kihez társul. Az egyik ismeretlen alak volt az.
 - Nagy tehetséged van az íjászathoz - dicsért.
 - Köszönöm - egy halvány mosolyt eresztettem el, ami inkább hasonlított vicsorhoz - Amúgy ki vagy te és mit akarsz?
 - Én James Martin vagyok. Ha jól tudom te pedig Lennon.
 - Jól tudod. És mit akarsz?
 - Erre sétáltam. Gondoltam ha már megláttalak akkor idejövök hozzád és egyébként is akartam mondani neked valamit.
 - Elég bátor vagy hogy ilyen későn sétálgatsz az erdőben.
 - Te se vagy gyáva. Szóval tudomásom szerint te vagy Jack húgának a legjobb barátnője.
 - Így van.
 - Jobban tennéd ha nem barátkoznál vele a saját érdekedben. Sok mindenről nem tudsz és nem is fogsz tudomást szerezni. Most figyelmeztetlek először és remélem utoljára.
 - Na ide figyelj Mr. " Szállj le a legjobb barátnődről a saját érdekedben". Te meg jobban tennéd ha békén hagynál engem. Senki sem volt kíváncsi a "jó" tanácsaidra, tartsd meg magadnak - utolsó mondatom után ott hagytam a fenébe.
Biztos voltam benne, hogy Jack vette rá a fenyegetésre. Elővettem telefonom és már hívtam is. Nem akartam be menni a házba és nem akartam véletlenül sem találkozni Zoeyval. Így kihívtam Jacket a ház elé.
 - Mit akarsz ilyen későn Lennon?
 - Azt, hogy a hülye haverod James megfenyegetett. Jobb lenne ha leállítanád. Alapjáraton azt sem értem, hogy te mért vagy ilyen velem, de hogy még másokat is rám küldesz, azért hogy békén hagyjam a húgod, szánalmas vagy Jack.
 - Befejezted? Nem én küldtem rád Jamest. És igen, nem szeretném ha tovább barátkoznál Zoeyval a saj...
 - Már te is kezded? Mitől akarod ennyire megvédeni őt?
 - Saját magától.
 - Miért kéne megvé...
 - Jaj  Istenem fogd már be! - a lehető leghatásosabb módszerrel hallgatattot el. Megcsókolt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése