2016. október 26., szerda

22.rész

Zoey Morgan

Emlékképek villantak be arról a szörnyű napról amikor Mr.Black elrabolt.
Lennon elmesélt nekem mindent,hogy a hasamon találtak egy mély sebet amiről ezidáig fogalmam sem volt,hogy került oda.
*Amikor kiértünk az épületből Theo letett a lábaimra. Mr.Black közeledett felénk.
- Bújj el. - suttogta az unokatestvérem.
- Hová? - kérdeztem kétségbeesetten.
- A bokrok közé. - mutatott egy irányba.
Nehezen de odavánszorogtam a mentséget adó ágakhoz és elbújtam. De a láz annyira elhatalmasodott rajtam,hogy nem vettem észre a mögöttem álló férfit aki betapasztotta a számat és a késével egy mély sebet ejtett a hasamon. De fájdalmat nem éreztem.*
Rémülten ültem fel az ágyamon és a mellettem fekvő Aydenre néztem. Békésen aludt.
Az óra még hajnali két órát mutatott tehát mindenki alszik.
Feltápászkodtam a meleg ágyból és a fürdőszobába vánszorogtam. Az arcomat hideg vízzel megmostam és ahogy belenéztem a tükörbe megláttam a mögöttem nem messze álló Aydent.
- Máskor szólj ha kijössz. - ölelt át.
- Csak ide jöttem. Nem akartalak felébreszteni. - mondtam.
- Akármikor ébressz fel. Tudod,hogy megijedtem? Nem akarom,hogy még egyszer csak így kigyere.
A kezemet megfogva vezetett vissza a szobánkba és az ágyban maga felé fordított.
- Tudom,hogy szereztem a hasamon lévő vágást. - fúrtam a fejemet a mellkasába.
- Elmeséled?
Óvatosan megráztam a fejemet mert még nem álltam készen elmondani neki.
- Soha többé nem engedem,hogy bárki akár egy ujjal is hozzád érjen. Megvédelek mindentől és mindenkitől. - törölte le az arcomról a könnycseppeket amik makacsul előtörtek.
Egy puszit nyomott a hajamba és a hátamat addig simogatta amíg el nem nyomott az álom.

Másnap a fiúk kora reggel elmentek így Lennonal folytattam bizalmas beszélgetést és bolondoztunk mint két kisgyerek. Bár azonban ez nem tartott olyan sokáig mert egy hatalmas csattanás jelezte nekünk,hogy társaságunk akadt.
A bejárati ajtóhoz siettünk és megpillantottuk ott Mr.Wyattot. A félelem felülkerekedett rajtam. Lennonra néztem akinek az arcán hasonló érzelmek futottak végig.
A férfi gonoszul elvigyorodott majd becsukta maga mögött az ajtót és belépett.
- Távozzon! - mondta magabiztosan Lennon.
- Ugyan lányok. Hiszen annyi minden történt az elmúlt hónapokban. Van mit mesélnem. - ült le a kanapéra.
- De nekünk nincs időnk erre. - tártam szét a karomat.
- Nekem sem lett volna időm arra,hogy a gyerekes poénod miatt hasaljak perceket a földön.
Mosolyra húztam a számat ezt meghallva de a következő percben Lennonhoz siettem mert Mr.Wyatt a talajra lökte.
- Kirúgtak az állásomból miattatok! Van mit letörlesztenetek! - kiabált.
- Nem mi tehetünk róla,hogy ilyen béna katona! - szállt szembe vele Lennon.
- Megölték a barátaitok a féltestvéremet erről már csak ti tehettek! - ordított.
Szétnéztem a szobában hátha találok valami használható fegyvert de semmit nem láttam.
Felálltam a földről és Lennont is felsegítettem aki Mr.Wyatt elé lépett és egy csattanós pofont adott az arcára.
A férfi vérben forgó szemekkel meredt a lányra és a nyakára tapasztotta a kezét. Lennon próbálta lefejteni a kezeit magáról de túl erős volt.
Ijedtemben felsikítottam majd egy képkeretet felkapva Mr.Wyatt mögé léptem és a fején széttörtem.
Azonnal elengedte a fuldokló legjobb barátnőmet majd a falnak lökött és a pisztolyát elővéve a homlokomnak nyomta.
- Utolsó kívánság?! - kérdezte.
- Forduljon fel...
Összeszorítottam a szemem és vártam a halálom pillanatát viszont csak egy lövést hallottam és éreztem ahogy a pisztoly csöve már nincs a fejemnél.
Kinyitottam a szememet és Lennon állt előttem a gyilkos fegyverrel.
- Jól vagy? - öleltem át.
- Megmentettél. - suttogta.
- Te is megmentettél engem Lennon. - feleltem.
A bejárati ajtó kinyílt és Aydennék jöttek be rajta.
Tekintetüket a mozdulatlan testre vezették majd ránk és a Lennon kezében lévő fegyverre.
- Mi történt itt? - érdeklődött James.
- Igazi csata. - válaszoltam. - Bocsi a képért. - mutattam fel a maradványokat.
James a szívéhez kapott majd Lennont is én engem is egyszerre az ölelésébe vont míg a többiek csak sokkoltan néztek.
James a következő pillanatban összeborzolta a hajamat mire tarkón csaptam.
- Az anyád úristenit James! - morogtam.
Jack Lennonhoz lépett és az ölelésébe húzta és megcsókolta.
A földön lévő testre néztem és valahogy megnyugodtam. Talán nincs több veszély.
- Minden rendben? - ölelt át fél kézzel Ayden.
- Persze. Vagyis gondolom. - mondtam.
Ajkait az enyémre nyomta és teljesen szembe fordított magával. A derekamra tette a kezeit és a végén Aaron köhögésére váltunk el.
- Itt szinglik is vannak. - mutatott magára és Jamesre.
- Nem tűnt fel. - mosolygott rá Lennon.
- Ez fájt. - legyezte magát drámaian.
- Ezzel itt mi legyen? - bökött James a holttestre.
Mr.Wyattra néztem aki az egyik kezét felemelve Jamesre célzott.
- Vigyázz! - kiáltottam fel.
James lenézett a férfire de már késő volt és a fegyver elsült. Egyenesen James gyomrába repült a golyó. A másik pillanatban még egy lövést lehetett hallani Lennon felől  de semmivel nem törődve James mellé térdeltem.
- James nekem te vagy a legjobb barátom kérlek tarts ki! - kezdtem el könnyezni.
- Mindig is te leszel a törékeny kabalám. - beszélt hozzám fájdalmasan.
- Ne beszélj úgy mint aki meghal. Kérlek. - könyörögtem.
- Vigyétek kórházba én ezt elintézem! - Aaron hangja kemény volt. - Utána megyek!

Az autó út rettenetesen lassan telt és az sem segített hogy James eszméletét vesztette.
A kórházban azonnal a műtőbe vitték a fiút és én egyedül Ayden karjaiban találtam megnyugvást.
Lennon folyamatosan magát hibáztatta,hogy rosszul célzott és mindannyian elmondtuk neki ez nem az ő hibája. Mindenki aggódott.
Nem halhat meg. James erős. Ő a csapat lelke aki mindenből viccet tud csinálni.
Tudom,hogy túléli...muszáj.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése